Ο Βουλευτής Φθιώτιδας της ΝΔ και Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης της Οικονομίας- ΝΔ, κ. Χρήστος Σταϊκούρας κατέθεσε στις 4/10/2010 Ερώτηση προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αναφορικά με τη σημαντική καθυστέρηση που παρατηρείται στην πορεία υλοποίησης των δημοσίων έργων στο Ν. Φθιώτιδας. Στην Ερώτησή του ο κ. Σταϊκούρας αναφέρει:
«Εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα παρατηρείται σημαντική καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών υλοποίησης των δημοσίων έργων στο Ν. Φθιώτιδας. Σχετικά με τις εργασίες στον οδικό άξονα ΠΑΘΕ (παράκαμψη Στυλίδας, ανισόπεδος κόμβος εισόδου Λαμίας, τμήμα νέα κοίτη Σπερχειού-τέλος Ροδίτσας) τα έργα παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης, δεδομένου ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει εδώ και μήνες. Επιπλέον, το τμήμα του ΠΑΘΕ που έχει δοθεί στην κυκλοφορία χρήζει άμεσων παρεμβάσεων για την διόρθωση κατασκευαστικών ατελειών (π.χ. στο τμήμα Σκάρφειας-Θερμοπυλών δεν έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των παράπλευρων οδών και τα υπόλοιπα συνοδευτικά έργα) και την ολοκλήρωσή του ως κλειστού αυτοκινητοδρόμου σε όλο το μήκος του προκειμένου να εγγυάται η οδική ασφάλεια. Επίσης, αναγκαία κρίνεται και η βελτίωση του κόµβου εισόδου στην Αταλάντη.
Σχετικά με τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, κάποια είτε “καρκινοβατούν” (τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής Σ.Σ. Λειανοκλαδίου-Στύρφακας, κατασκευή σήραγγας Μόδι-Ρεγγίνι, κατασκευή σήραγγας Μοσχοκαρυά-Άγιος Στέφανος), είτε έχουν σταματήσει εντελώς (τμήμα Θερμοπύλες-Σ.Σ. Λειανοκλαδίου).
Σχετικά με την κατασκευή και λειτουργία του οδικού άξονα Ε-65, κάποια τμήματα κατασκευής υπολειτουργούν, ενώ στα υπόλοιπα δεν πραγματοποιούνται εργασίες. Πέραν τούτου, δεν έχουν προβλεφθεί παράπλευροι δρόµοι για την εξυπηρέτηση των καλλιεργούµενων εκτάσεων, δεν υπάρχει µέριµνα για την επικοινωνία των περιοχών Καλυβίων και Σταυρού µε τις ιδιοκτησίες νότια του Ε-65 και υπάρχουν προβλήµατα αντιπληµµυρικής θωράκισης της περιοχής.
Σύμφωνα με το «Χάρτη Δημοσίων Έργων» που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, τα ποσοστά παράδοσης χώρων, με απαλλοτριώσεις ή επιτάξεις, για την ΠΑΘΕ (Μαλιακός-Κλειδί) ανέρχονται στο 65% (πέρσι 27%), ενώ, η πρόοδος του φυσικού αντικειμένου των έργων για την ΠΑΘΕ (Μαλιακός-Κλειδί) βρίσκεται στο 52% (30% πέρσι). Ωστόσο, η αντικειμενική εικόνα που παρουσιάζει η πορεία των έργων στο Ν. Φθιώτιδας, σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με τα αναφερόμενα ποσοστά ολοκλήρωσης των έργων.» Ο κ. Σταϊκούρας ερωτά το Υπουργείο σε τι στάδιο βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής των ως άνω δημοσίων έργων στο Νομό Φθιώτιδας και εάν υπάρχει σχετικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση και παράδοσή τους.
«Εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα παρατηρείται σημαντική καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών υλοποίησης των δημοσίων έργων στο Ν. Φθιώτιδας. Σχετικά με τις εργασίες στον οδικό άξονα ΠΑΘΕ (παράκαμψη Στυλίδας, ανισόπεδος κόμβος εισόδου Λαμίας, τμήμα νέα κοίτη Σπερχειού-τέλος Ροδίτσας) τα έργα παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης, δεδομένου ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει εδώ και μήνες. Επιπλέον, το τμήμα του ΠΑΘΕ που έχει δοθεί στην κυκλοφορία χρήζει άμεσων παρεμβάσεων για την διόρθωση κατασκευαστικών ατελειών (π.χ. στο τμήμα Σκάρφειας-Θερμοπυλών δεν έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των παράπλευρων οδών και τα υπόλοιπα συνοδευτικά έργα) και την ολοκλήρωσή του ως κλειστού αυτοκινητοδρόμου σε όλο το μήκος του προκειμένου να εγγυάται η οδική ασφάλεια. Επίσης, αναγκαία κρίνεται και η βελτίωση του κόµβου εισόδου στην Αταλάντη.
Σχετικά με τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, κάποια είτε “καρκινοβατούν” (τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής Σ.Σ. Λειανοκλαδίου-Στύρφακας, κατασκευή σήραγγας Μόδι-Ρεγγίνι, κατασκευή σήραγγας Μοσχοκαρυά-Άγιος Στέφανος), είτε έχουν σταματήσει εντελώς (τμήμα Θερμοπύλες-Σ.Σ. Λειανοκλαδίου).
Σχετικά με την κατασκευή και λειτουργία του οδικού άξονα Ε-65, κάποια τμήματα κατασκευής υπολειτουργούν, ενώ στα υπόλοιπα δεν πραγματοποιούνται εργασίες. Πέραν τούτου, δεν έχουν προβλεφθεί παράπλευροι δρόµοι για την εξυπηρέτηση των καλλιεργούµενων εκτάσεων, δεν υπάρχει µέριµνα για την επικοινωνία των περιοχών Καλυβίων και Σταυρού µε τις ιδιοκτησίες νότια του Ε-65 και υπάρχουν προβλήµατα αντιπληµµυρικής θωράκισης της περιοχής.
Σύμφωνα με το «Χάρτη Δημοσίων Έργων» που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, τα ποσοστά παράδοσης χώρων, με απαλλοτριώσεις ή επιτάξεις, για την ΠΑΘΕ (Μαλιακός-Κλειδί) ανέρχονται στο 65% (πέρσι 27%), ενώ, η πρόοδος του φυσικού αντικειμένου των έργων για την ΠΑΘΕ (Μαλιακός-Κλειδί) βρίσκεται στο 52% (30% πέρσι). Ωστόσο, η αντικειμενική εικόνα που παρουσιάζει η πορεία των έργων στο Ν. Φθιώτιδας, σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με τα αναφερόμενα ποσοστά ολοκλήρωσης των έργων.» Ο κ. Σταϊκούρας ερωτά το Υπουργείο σε τι στάδιο βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής των ως άνω δημοσίων έργων στο Νομό Φθιώτιδας και εάν υπάρχει σχετικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση και παράδοσή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου